Опис досвіду роботи

«Я – педагог і особистість» 

      Я – вчитель…Учитель-артист, у якого щодня прем’єра: кожний урок не схожий на інший, кожний учень-індивідуальність. Учитель – вихователь, що показує своїм прикладом та вчинками, що таке добро, а що – зло. Учитель – поводир, що допомагає учню розкрити таємниці  своєї науки, повести його за собою.
     Вважаю, що вчительство – це не просто щоденна праця. Це перш за все – покликання душі. Адже у підсумку результат діяльності педагога – це сформований характер його учня, уміння достойно жити у суспільстві, бути корисним своїй державі.
    Своє головне завдання як педагога і як людини бачу в тому, щоб підтримувати та розвивати здібності учня, допомагати у його соціалізації, творчій самореалізації та конкурентом, оскільки сучасне суспільство гостро потребує людей з глибокою вірою в себе, у свої здібності, які дитина реалізуватиме в ім’я особистого і загального щастя. Тому моя мета – підготувати учнів до життя.
       Усе, що може зробити вчитель – це вказати шлях, оскільки педагог ніколи не зможе пройти його за вихованця, та він здатен допомогти подолати перепони, що виникають.
       У вчительській праці здобуваю радість і задоволення, відчуваю щастя, коли зерна Добра і Розуму, посіяні мною, дають щедрі сходи. Щодня, спілкуючись з дітьми, відкриваю для себе нові світи. Змінюються мої учні - і я разом з ними. Мені подобається бачити світ їхніми очима та знаходити в цьому радість та втіху. Учитель – це друг та порадник, що супроводжує та скеровує у пошуку істини.
      Щодня допомагаю своїм вихованцям стати активними дослідниками, що здатні бачити проблему та шукати оптимальні оригінальні рішення.
      Я вважаю, що учитель – творець душі. Він, як скульптор, ліпить багатогранну особистість, надає учням бажання пізнавати невідоме. Учитель творить Людину.