«Я – педагог і особистість»
Я –
вчитель…Учитель-артист, у якого щодня прем’єра: кожний урок не схожий на інший,
кожний учень-індивідуальність. Учитель – вихователь, що показує своїм прикладом
та вчинками, що таке добро, а що – зло. Учитель – поводир, що допомагає учню
розкрити таємниці своєї науки, повести його
за собою.
Вважаю, що вчительство – це не просто
щоденна праця. Це перш за все – покликання душі. Адже у підсумку результат
діяльності педагога – це сформований характер його учня, уміння достойно жити у
суспільстві, бути корисним своїй державі.
Своє головне завдання як педагога і як
людини бачу в тому, щоб підтримувати та розвивати здібності учня, допомагати у
його соціалізації, творчій самореалізації та конкурентом, оскільки сучасне
суспільство гостро потребує людей з глибокою вірою в себе, у свої здібності,
які дитина реалізуватиме в ім’я особистого і загального щастя. Тому моя мета –
підготувати учнів до життя.
Усе, що може зробити вчитель – це
вказати шлях, оскільки педагог ніколи не зможе пройти його за вихованця, та він
здатен допомогти подолати перепони, що виникають.
У вчительській праці здобуваю радість і
задоволення, відчуваю щастя, коли зерна Добра і Розуму, посіяні мною, дають
щедрі сходи. Щодня, спілкуючись з дітьми, відкриваю для себе нові світи. Змінюються
мої учні - і я разом з ними. Мені подобається бачити світ їхніми очима та
знаходити в цьому радість та втіху. Учитель – це друг та порадник, що
супроводжує та скеровує у пошуку істини.
Щодня допомагаю своїм вихованцям стати
активними дослідниками, що здатні бачити проблему та шукати оптимальні
оригінальні рішення.
Я вважаю, що учитель – творець
душі. Він, як скульптор, ліпить багатогранну особистість, надає учням бажання
пізнавати невідоме. Учитель творить Людину.