Виступ агітбригади «Діти Землі»
Рівненської
класичної гімназії «Престиж»
« Збереження та раціональне використання
земельних ресурсів»
Мета:
надати інформацію про стан екологічної проблеми
грунту та корисних копалин ; актуалізувати знання про значення грунту в
житті людини і живих організмів; формувати уявлення про види забруднення та наслідки
впливу на організм людини; довести
важливість чистоти грунтів для
кожного з нас та необхідність їх захисту; сприяти виховуванню доброти, поваги,
бережливого ставлення до природи рідного краю.
Обладнання:
фото чорно-білі та кольорові, мультимедійна
презентація.
1.
Вступ. Привітання.
1-й учень. Добрий день, вам, добрі люди!
2-й учень Сьогодні до нас прислухайтесь,
3-й учень. Завтра пізно буде!
4-й учень. Пора нам діяти разом
Усі. Всім дружно! Не нарізно!
Завтра буде пізно!
2.
Презентація команди.
1-й учень. Сьогодні перед нами виступає агітбригада РКГ «Престиж» -
«Діти Землі»!
2-й учень. Ми боремося за чистоту та економію спільного багатства людей
Землі – ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ!
НАШ ДЕВІЗ: «ЗБЕРЕЖИ ПЛАНЕТУ ДЛЯ
НАЩАДКІВ!»
(разом)
1-й учень: В народі кажуть:
2-й учень: Більше
землю удобряй — будеш мати урожай .
3-й учень: На чорній землі білий
хліб родить.
4-й учень: Що посієш, те і вродить.
5-й учень: Про
землю піклуйся — золотим зерном милуйся.
6-й учень: Земля дає все і забирає все .
Звучить
пісня
3.
Основна частина.
1-й учень:
Люди, що ви робите, спиніться,
Втратите, втратите, не буде вороття.
Не губіть природу, схаменіться
Ваше то життя, ваше то життя!
2-й учень:
Збережуть нехай дбайливі руки
Квіти, води, птахів переліт
Щоб не проклинали потім внуки,
Збережіть цей світ, збережіть цей світ.
3-й учень:
Земле, наша рідна плането!
Ми чуєм твій стогін і біль.
Благаєш порвати тенета
Бездушних людей і подій.
4-й учень:
Як тихо над краєм, а серце тривожно б’ється.
Земля промовляє, як їй нелегко живеться.
Від горя і болю сміятись давно перестала,
Бо в’їлися бомби, снаряди впилися,як жало.
5-й учень:
Виходять в дорогу в чудовім весняннім цвітінні-
Збива босі ноги посипане ядом каміння.
Чудове повітря отруйним насичено газом,
І дихати грудям вже важче і важче щоразу.
6-й учень:
Сплюндрована врода водою гнилою і сміттям,
Ледь видно природу під порваним сірим лахміттям.
Що буде – не знає, як зміни на краще не буде,
Ви, мужні і сильні, під захист візьміть її люди.
(Учні стають у коло і по
черзі проголошують йдучи по колу. Звучить тривожна музика)
1-й учень: З кожним новим днем все темніше небо - це
димлять заводи.
2-й учень: Все тьмяніше сонце - смог не дає пробитися його променям.
3-й учень: Старіють і вмирають ліси - заражені ґрунти.
4-й учень: Купи сміття змінюють обриси мальовничих краєвидів.
2-й учень: Все тьмяніше сонце - смог не дає пробитися його променям.
3-й учень: Старіють і вмирають ліси - заражені ґрунти.
4-й учень: Купи сміття змінюють обриси мальовничих краєвидів.
5-й учень: Ріки
несуть свої каламутні, забруднені води.
6-й учень: Тварини гинуть від
наших рук.
Всі (хором): Увага люди! Небезпека загрожує планеті! Екологічна небезпека!
(Звучить тривожна музика.)
Всі (хором): Увага люди! Небезпека загрожує планеті! Екологічна небезпека!
(Звучить тривожна музика.)
1-й учень: За останні 100
років людина досягла приголомшливих результатів: зроблено багато
відкриттів, прогрес йде семимильними кроками, розвивається промисловість.
2-й учень: Людина шалено захоплена своєю діяльністю і зовсім забула про те, що відбувається навколо неї. А навколо…
3-й учень: Забруднені землі побутовими та токсичними відходами, отрутохімікатами.
3-й учень: Забруднені землі побутовими та токсичними відходами, отрутохімікатами.
4-й учень: Місячні ландшафти спотворили ліси -
видобуваючи бурштин.
5-й учень: Нищівні удари природі
наносить людина – розорюючи землі.
6-й учень: В наших інтересах
зберегти чистоту довкілля,
бо від його стану залежить
здоров’я всіх.
Всі (хором): Увага люди! Небезпека загрожує планеті! Екологічна небезпека!
Звучить тривожна музика.
Всі (хором): Увага люди! Небезпека загрожує планеті! Екологічна небезпека!
Звучить тривожна музика.
1-й учень: Багато хто не хоче помічати цього - легше жити, не звертаючи уваги на неприємності. Але якщо нічого не змінювати в нашому житті - що стане з нашим будинком - планетою Земля - ще через 100 років?
2-й учень: Ті, кому не байдуже майбутнє нашої планети, вирішили звернути увагу всього людства
на небезпеку, яка загрожує нам. І в календарі з'явилися дата:
- 21 березня - Міжнародний День Землі.
- 21 березня - Міжнародний День Землі.
Танець «Бурхлива вода».
1-й учень: Кажуть,що багатство
земельних надр в будь-якій країні – це як людський талант: він або є, або його
немає.
2-й учень: Якщо говорити про Україну, то це надзвичайно талановита держава,
розмаїта своїми земельними ресурсами.
3-й учень: Як твердять вітчизняні фахівці, із 120 видів корисних копалин,
які вмкористовує людство, 97 видів зберігають надра україни.
4-й учень: Наскільки багатими є земельні надра Західної України?
5-й учень: Ця територія є дуже багатою. Оррім покладів нафти та газу, тут є
такі корисні копалини: золото, свинецьта цинк, алюміній, ртуть, германій.
6-й учень: Неметалічні поклади – сірка, фосфорит, сіль калійна, кухонна,
озокерит, гіпс, родоніт та багато інших.
Мультимедійна презентація агітбригади.
Природу бережіть! – писали учні в творі.
А школа вся в смітті – огризки, папірці…
Обчухрані кущі, поламані дерева.
Бродячі пси – і ті обходять стіни ці.
Природу бережіть! – з цим згодна кожна мама,
Що з донькою малою гуляє у парку.
Але з цукерок фантики летять всі на травичку…
Природи захисницю виховуєш яку?!
Природу бережіть! – так скажуть всі сусіди,
Що на кутку живуть, де річка хлюпотить.
А стоки нечистот від кожного подвір’я
Несуть отруйну смерть – і їх не зупинить…
Природу бережіть! – з усіх усюд лунає.
«Грінпіс» на сполох б’є, гине
все живе…
Напевно, нам таки чогось не вистачає,
Щоб справді зберегти. А час пливе, пливе…
Ви душі бережіть! – так хочеться сказати
Всім людям на Землі, до кожного дійти.
Тоді лиш розцвіте Природа – наша мати,
Як світ цей захищатимеш особисто ти!
Фінальна пісня.