Позакласні заходи






Виступ агітбригади  «Діти Землі»
Рівненської класичної гімназії «Престиж»

« Збереження та раціональне використання земельних ресурсів»

Мета: надати інформацію про стан екологічної проблеми грунту та корисних копалин ; актуалізувати знання про значення грунту в житті людини і живих організмів; формувати уявлення про види забруднення та наслідки впливу  на організм людини; довести важливість чистоти грунтів для кожного з нас та необхідність їх захисту; сприяти виховуванню доброти, поваги, бережливого ставлення до природи рідного краю.

Обладнання: фото чорно-білі та кольорові, мультимедійна презентація.


1. Вступ. Привітання.
1-й учень. Добрий день, вам, добрі люди!
2-й учень Сьогодні до нас прислухайтесь,
3-й учень. Завтра пізно буде!
4-й учень. Пора нам діяти разом
Усі. Всім дружно! Не нарізно!
        Завтра буде пізно!

2. Презентація команди.
1-й учень. Сьогодні перед нами виступає агітбригада РКГ «Престиж»  -  «Діти Землі»!
2-й учень. Ми боремося за чистоту та економію спільного багатства людей Землі – ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ!

НАШ ДЕВІЗ:   «ЗБЕРЕЖИ ПЛАНЕТУ ДЛЯ НАЩАДКІВ!»
(разом)
       
1-й учень: В народі кажуть:
2учень: Більше  землю  удобряй — будеш  мати  урожай .
3 учень: На  чорній  землі  білий  хліб  родить.  
4 учень: Що посієш, те і вродить.
5-й учень: Про  землю  піклуйся — золотим  зерном  милуйся.  
6-й учень: Земля дає все і забирає все .

Звучить пісня
3. Основна частина.
1-й учень:
Люди, що ви робите, спиніться,
Втратите, втратите, не буде вороття.
Не губіть природу, схаменіться
Ваше то життя, ваше то життя!

2учень:
Збережуть нехай дбайливі руки
Квіти, води, птахів переліт
Щоб не проклинали потім внуки,
Збережіть цей світ, збережіть цей світ.

3-й учень:
Земле, наша рідна плането!
Ми чуєм твій стогін і біль.
Благаєш порвати тенета
Бездушних людей і подій.

4-й учень:
Як тихо над краєм, а серце тривожно б’ється.
Земля промовляє, як їй нелегко живеться.
Від горя і болю сміятись давно перестала,
Бо в’їлися бомби, снаряди впилися,як жало.

5-й  учень:
Виходять в дорогу в чудовім весняннім цвітінні-
Збива босі ноги посипане ядом каміння.
Чудове повітря отруйним насичено газом,
І дихати грудям вже важче і важче щоразу.

6-й учень:
Сплюндрована врода водою гнилою і сміттям,
Ледь видно природу під порваним сірим лахміттям.
Що буде – не знає, як зміни на краще не буде,
Ви, мужні і сильні, під захист візьміть її люди.


(Учні стають у коло і по черзі проголошують йдучи по колу. Звучить тривожна музика)
1-й учень:  З кожним новим днем все темніше небо - це димлять заводи.
2-й учень:  Все тьмяніше сонце - смог не дає пробитися його променям. 
3 учень:  Старіють і вмирають ліси - заражені ґрунти.
4-й учень:  Купи сміття змінюють обриси мальовничих краєвидів.
5-й учень:  Ріки несуть свої каламутні, забруднені води.
6-й учень:  Тварини гинуть від наших рук.
Всі (хором): Увага люди! Небезпека загрожує планеті! Екологічна небезпека!
(Звучить тривожна музика.)

1-й учень: За останні 100 років людина досягла  приголомшливих результатів: зроблено багато відкриттів, прогрес йде семимильними кроками, розвивається промисловість.  
2-й учень:  Людина шалено захоплена своєю діяльністю і зовсім забула про те, що відбувається навколо неї. А навколо…
3-й учень:  Забруднені землі побутовими та токсичними відходами, отрутохімікатами.
4-й учень:  Місячні ландшафти спотворили ліси - видобуваючи бурштин.
5-й учень:  Нищівні удари природі наносить людина – розорюючи землі.
6-й учень:  В наших інтересах зберегти чистоту довкілля, бо від його стану залежить здоров’я всіх.
Всі (хором): Увага люди! Небезпека загрожує планеті! Екологічна небезпека!
Звучить тривожна музика.

1-й учень:  Багато хто не хоче помічати цього - легше жити, не звертаючи уваги на неприємності. Але якщо нічого не змінювати в нашому житті - що стане з нашим будинком - планетою Земля - ще через 100 років?
 2-й ученьТі, кому не байдуже майбутнє нашої планети, вирішили звернути увагу всього людства на небезпеку, яка загрожує нам. І в календарі з'явилися дата:
- 21 березня - Міжнародний День Землі.

Танець «Бурхлива вода».

1-й учень: Кажуть,що багатство земельних надр в будь-якій країні – це як людський талант: він або є, або його немає.
2-й учень: Якщо говорити про Україну, то це надзвичайно талановита держава, розмаїта своїми земельними ресурсами.
3-й учень: Як твердять вітчизняні фахівці, із 120 видів корисних копалин, які вмкористовує людство, 97 видів зберігають надра україни.
4-й учень: Наскільки багатими є земельні надра Західної України?
5-й учень: Ця територія є дуже багатою. Оррім покладів нафти та газу, тут є такі корисні копалини: золото, свинецьта цинк, алюміній, ртуть, германій.
6-й учень: Неметалічні поклади – сірка, фосфорит, сіль калійна, кухонна, озокерит, гіпс, родоніт та багато інших.


      Мультимедійна презентація агітбригади.


Природу бережіть! – писали учні в творі.
А школа вся в смітті – огризки, папірці…
Обчухрані кущі, поламані дерева.
Бродячі пси – і ті обходять стіни ці.

Природу бережіть! – з цим згодна кожна мама,
Що з донькою малою гуляє у парку.
Але з цукерок фантики летять всі на травичку…
Природи захисницю виховуєш яку?!

Природу бережіть! – так скажуть всі сусіди,
Що на кутку живуть, де річка хлюпотить.
А стоки нечистот від кожного подвір’я
Несуть отруйну смерть – і їх не зупинить…

Природу бережіть! – з усіх усюд лунає.
«Грінпіс» на сполох б’є,  гине все живе…
Напевно, нам таки чогось не вистачає,
Щоб справді зберегти. А час пливе, пливе…

Ви душі бережіть! – так хочеться сказати
Всім людям на Землі, до кожного дійти.
Тоді лиш розцвіте Природа – наша мати,
Як світ цей захищатимеш особисто ти!


Фінальна пісня.